سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید فلزیاب و نکات گنجیابی

سفر به اعماق زمین با فلزیاب ها

از داستانی خیالی تا واقعیت دستیابی به ثروت واقعی: فلزیاب ها و گنج یاب ها همچون طلسم‌های جادویی عمل می‌کنند، یا شاید مرحم اسرار گنج های پنهان در زیر زمین، فلزیاب ها می‌توانند به راحتی راز اشیاء پنهان در دل خاک را فاش نمایند.

این ایزارهای جادویی چگونه میتوانند گنجهای در دل زمین را برملا و پیدا کنند؟

باید گفت ساختار فلزیاب ها بسیار جذاب و خاص است، داخل این دستگاه به ظاهر ساده و فلزی سیم‌پیچی های مهندسی شده ای وجود دارد که مانند یک آنتن عمل می‌کند.

وقتی دستگاه فلزیاب روشن میشود، این سیم پیچ ها شروع به ساطع کردن میدان الکترومغناطیسی میکنند. این میدان مانند ارتشی از ذرات ریز نامرئی ماموریت دارند که به اعماق زمین رفته و هر نوع فلزی که در مسیرشان قرار می‌گیرد را شناسایی و سپس با توجه به نوع طراحی که دارند ما را از وجود یافته هایشان آگاه میکنند.

 

نحوه کار فلزیاب ها و گنج یاب ها

بطور کلی میتوان گفت هر نوع فلز، آهن، طلا، نقره یا مس، با این میدان الکترومغناطیسی به گونه‌ای خاص واکنش نشان می‌دهد. این پاسخ منحصر به فرد، مانند امضای هر شیء، توسط سیم پیچ دریافت می‌شود و به سیگنالی تبدیل می‌شود که اپراتور فلزیاب می‌تواند آن را تفسیر کند.

آشکارسازهای فلزی مدرن، فراتر از یک بوق ساده عمل می‌کنند. آنها می‌توانند نوع فلز را تشخیص دهند، عمق دفن شدن آن را تخمین بزنند و حتی در میان انبوهی از زباله‌های فلزی، سکه طلای گمشده را پیدا کنند.

اما این تمام ماجرا نیست! برخی از فلزیاب ها به گونه ای حرفه ای تر طراحی شد ه اند که مانند اسکنر عمل کنند به این صورت که تصویری از آنچه در زیر زمین پنهان شده است را در مانیتور تعبیه شده در خود نمایش می‌دهند. گویی که شما را مجهز چشم جادویی کرده برای دیدن به اعماق خاک و امانت های پنهانش!

 

معرفی اجزاء اصلی فلزیاب

این دستگاه رمز آلود در عین پیچیدگی درونی که دارد به ظاهر اجزای تشکیل دهنده ساده ای دارد، که عبارتند از:

  • سیم پیچ جستجو: این سیم پیچ در اطراف میدان مغناطیسی ایجاد می کند.
  • جعبه کنترل: این بخش مغز متفکر دستگاه است و شامل تمام مدارهای الکترونیکی برای پردازش سیگنال ها و نمایش اطلاعات به کاربر می باشد.
  • باتری: منبع تغذیه دستگاه فلزیاب را تامین می کند.
  • پایه اصلی: این میله سیم پیچ جستجو را به جعبه کنترل متصل می کند.

 

کاربردهای فلزیاب ها

شاید فکر کنید فلزیاب ها فقط در یافتن گنج ها میتوانند کاربرد داشته باشند، اما لازم است بدانید کاربردهای فلزیاب ها فراتر از گنج‌یابی ساده است. اگر بخواهیم بطور ساده و مختصر کاربرد های فلزیاب ها را بیان کنیم ، از یافتن خطوط لوله و کابل‌های زیرزمینی گرفته تا جستجوی اشیاء گمشده، کاربردهای وسیعی دارند؛ این ابزارها در زمینه‌های مختلفی یاری‌گر انسان هستند.

نکاتی برای کاوشگران گلد اسمیت:

  • قبل از شروع به کار، قوانین و مقررات مربوط به کاوش در منطقه را بررسی کنید.
  • در صورت نیاز مجوزهای لازم را دریافت کنید.
  • به حریم خصوصی افراد و اموال عمومی احترام بگذارید.
  • در کاوش‌های باستان‌شناسی یا تاریخی بدون مجوز شرکت نکنید.
  • از یافته‌های خود به درستی محافظت کرده و در صورت واجب بودن، به مقامات مربوطه گزارش دهید.

پس از خرید فلزیاب ها ،شما دیگر کلیدی جادویی در اختیار دارید که دروازه‌های دنیای پنهان در زیر پاهایتان را می‌گشاید. کاوش کنید، کشف کنید و از رازهای نهفته در دل خاک لذت ببرید!

برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط فروش فلزیاب به سایت گلد اسمیت مراجعه کنید و یا با شماره 09121611094 تماس بگیرید و با مهندسین شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید.